Feedback blok 1

Ik vind het studio werk interessant en het werken in de doka geweldig leuk, passie voor analoge fotografie ontdekt. Ik wil nog veel te snel veel te veel fotograferen en het werken in de studio en doka dwingt me tot beter kijken. Moeilijk vind ik conceptueel werken, moeilijk hoe kan je nou iets vertellen. Zit vooruitgang in. Ik wil mijn werkboeken beter bijhouden, een grote zooi. Volgend blok meer geordend.

Wandeling vond ik heel moeilijk, wilde ze niet ophouden, maar wil wel meer de tijd nemen. Te vluchtig genomen foto’s tot gevolg.

Herman: slechte prints, te grauw en donker.

Petra: lastig vinden het verhaal er in te krijgen, herkenning wel, misschien heb je in eerste instantie die wens niet had. Je hebt je project heel goed verbeterd. Je hebt foto’s verbeterd. Je was wat vlak maar bent er wel van bewust en je bent daar hard mee bezig. Heb het idee dat je het begrijpt, hoe ga je het aanpakken. Wij hebben er wel vertrouwen in. 1e opdracht opnieuw doen. Heel even nog pijnpunt aanraken. Volgens mij ga je dan fluitend het blok in.

Maarten: mijn indruk blijft een beetje vlak op de een of andere manier, als ik me tot ABO richt in de laatste les bleef je beetje hangen in het idee hoe je het wil uitvoeren. Mis ik dat je een beetje afstand daarin neemt, andere invalshoek kijken dat geeft meer diepte.

